onsdag 16 mars 2011

Snor detta från Pia som snott det från sin brorsdotter =)
Detta hittade jag på Pias sida, o jag tycker det
var skojigt. Bilderna kommer nu.... fler kommer snart
•1a bilden:
någon du umgås väldigt mycket med

Maria
•2a bilden :
en bild på dig själv

Jag
•3e bilden :
en bild på någon i din familj
Min dotter
•4e bilden:
en bild på en konstig tid i ditt liv
•5e bilden:
en bild på dig själv och någon du
inte varit med på länge
•6e bilden :
en bild som du aldrig lagt upp
Undra varför???
•7e bilden :
en person som jag saknar

Petra
•8e bilden :
bild på en i din släkt
Kusin Maria
•9e bilden :
någon du tycker är väldigt snäll
Therese, godheten själv!
•10e bilden :
en person du kan berätta allt för

Min vän Agneta
•11e bilden :
en bild på din vardag
•12e bilden :
en på dig och en av dina klasskamrater
•13e bilden :
en bild som påminner dig om gamla tider
•14e bilden :
en person som du vill vara med
•15e bilden :
en bild på din fritid
•16e bilden :
en bild på dig för 2 år sen

Me and my girls
•17e bilden :
en person som är snygg
•18e bilden :
en person som alltid ställer upp för dig
Min mamma
•19e bilden :
en bild på en tid du saknar
•20e bilden :
en bild som gör dig glad
•21a bilden :
någon/några som du alltid har roligt med

Familjen Forsman/Von Schreb
•22a bilden :
en bild som du alltid skrattar åt
•23e bilden :
en tokig bild på dig själv
•24e bilden :
en bild på en rolig kväll

•25e bilden :
en bild på den som du aldrig släpper taget om
Min man
•26e bilden :
en bild på dina närmaste

La familia
•27e bilden :
en bild från i somras

•28e bilden :
en person som alltid gör dig glad
•29e bilden :
den nyaste bilden på dig själv
Me

1 kommentar: