torsdag 16 februari 2012

Kände ett hopp,,,

....fick efter att jag ökat på dosen på insomningstabletterna 2 nätter av bättre sömn Jippiieee, men så inatt tillbaka på ruta ett känner mig helt j-vla slut sitter här och tårarna rinner ner för kinderna går inte och hejda dem.
Men som sagt måste ta mig samman och skjutsa dottern till skolan, det "hänger ju på mig" *skratt* ett uttryck som speglar varför jag ev. sitter här idag.
Hoppas att helgens träffar med mys och vänner ger mig energi, för just nu känns det tugnt.
Men va f-n de har varit värre bara bita ihop och tänka framåt så ska väl detta oxå lösa sig. Nej nu ropar dottern dags att åka.
//See you

1 kommentar:

  1. men fy vad trist att läsa :( hoppas verkligen att hoppet kommer tillbaka och att du får bli av med denna smärta... kram

    SvaraRadera