onsdag 10 april 2013

Inspirationslös

Japp så har det kännts de sista dagarn inte haft någon lust att skriva, men nu så.
I söndags begav sig jag & T till Långshyttan o bästa Jennifer m. barn, vilken härlig dag trots att vädret inte blev som vi tänkt.


Efter det åkte vi till Turbo för att hälsa på svärfar, farfar och pappa m. sambo, ses inte så ofta men väl trevligt när det sker. Vi skulle åka upp för att titta vid Farmen, men kom inte så långt pga av att det låg kvar massor av snö.
Va ledig på måndagen efter att jag lämnat T i skolan vart det ett stopp hos bästa L för att äta en riktig brak frukost
Vart kvar där ända tills T skulle hämtas vi hade mycket att prata o diskutera.
Idag har jag inte mått så bra haft ett otäckt tryck över bröstet, kännts så där.
Idag tog jag tag i mina skitiga fönster i vardagsrummet, vart oki närallt var klart. Mannen tycker vi ska möblera om så får se om det blir morgondagens göra
Det får bli allt för idag nu vill ögonen inte se mer.

 Kram Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar