onsdag 26 september 2012

Härliga arbetskamrater

Efter att jag har haft ont i ryggen sen i helgen och funderade om jag skulle hoppa av helgens Stockholms resa. Så bara blomma de ut mina härliga arbetskamrater så mitt beslut blev ju självklart att följa med ;).
Ang. min rygg så fick jag behandling igår av härliga PH samt som vanligt givande samtal  blir som balsam för själen, men dock så är värk H-vete kvar.

Idag har vi vart och fyndat de gör en ju oxå en på bra humör, avslutade det med Pizza dotterns kommentar "VA! ska vi äta pizza på en onsdag, vi ska äta pizza på en onsdag". Vet LCHF men vi har vart så duktiga så vi var värda detta :)
Sen va vi till Per, Jonna & Majken och sålde lite jultidningar.
Nu är det dags att sova, imorgon chefsmöte.

//Karamellikramizar

1 kommentar:

  1. Ja och vi är så glada över det beslutet Lotta. Nu ska vi se till att vi får en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera