söndag 30 september 2012

Vilken härlig helg

Hämtade upp Jennifer strax före 15 i fredags och sen resten av skaran Johan, Per, Ylva och Andreas vid Västra porten, sen gick färden mot Stockholm. Vi kom natrurligtvis mitt i rusningstrafiken så det gick sakta den sista biten, men till slut anlände vi till Scandic Malmen centralt och fräscha rum "Me Like!"
Vi fixade oss lite för att sen gå ut att äta en god middag på O´Leary´s tillsammans

 
 Sen va det dags att gå hem för att sova i vårt fina rum, skönhetssömn e väl synd att påstå jag ont i ryggen någon annan väldigt dålig i magen.
Men uppe med tuppen för att äta en härlig hotell frukost och sen skulle våra duktiga arbetskamrater bege sig ut för att springa Lidingöloppet.
Jag & Jennifer fick en härlig promenad och shopping i Stockholm
Fick dessutom en supergod lunch efter en lång promenad in mot staden.
Sen begav vi oss tillbaka mot hotellet hade "tjej mys" innan kvällen middag
Kvällens middag skulle intas på "Mest" mycket god mat, dricka och många goda skratt. Avrundade kvällen på en Irländsk pub.

Sen var det tack och godnatt för oss flickor.
 
Nu är man hemma i verkligheten igen och jag njuter av att ha mina nära och kära nära mig. Jag han ner till tågstation och lämna kläderna jag köpt till Jim samt tigga åt mig en kram av mammas pojke. Nu är det snart tack och god natt.
 
En härlig ny vecka till er alla
Lotta


 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar