onsdag 3 oktober 2012

3 dagar redan

Tänka sig veckorna bara flyger iväg, det händer mycket nu och mycket att bita i.
Samtidigt som vissa delar känns väldigt jobbiga så känner jag en lycka över människor som finns i min närhet.
Det är ett privilegium att ha familj, vänner, bekanta och arbetskamrater som e så fantastiska människor de får mig att känna en otrolig tacksamhet.
Gjorde ett inlägg på facebook om dessa juveler som ger sin mamma en del gråa hår ibland, men som jag skrev jag älskar dem av hela mitt hjärta
Min vän Jennifer R hon e en helt underbar människa som man kan skratta, gråta, skämta och prata allvar med. Men hon får mig oxå falla för saker en sådan sak är choklad/lakrits vid vår dag i Sthlm i helgen hittade vi dessa gott & dyrt

Tänkte att jag skulle försöka komma igång att träna, men hittar inte viljan, gnistan eller det där jävlar anamma som jag brukar besitta. Men vem vet den kanske dyker upp imorgon :)

Kram
sov sött där ute

1 kommentar:

  1. Haha, ja visst var det gott! Men inte vet jag om de var värda priset, det får bli "älgskitar" nästa gång :).
    Den där träningsgnistan kommer ska du se, men börja lugnt och ta det lugnt, allt behöver inte gå i raketfart ;).
    Tack fina Lotta för att du finns i mitt liv!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera