tisdag 16 oktober 2012

Känns lite bättre

efter att avlastat magen lite så känns den om inte helt bra så helt oki. Men huvudet värker oroveckand konstigt???????
Blir arg frustrerad av att inte bara få må bra, känner mig jävligt gnällig men va f-n om man hade vart i mina skor det senaste 1½ året skulle man nog kunna ha en viss förståelse.
Har väldigt många goa vänner som orkar lyssna o bara finnas där + min man som är en oerhörd älskvärd o förstående människa som bara är där med sin mjuka o öppnande famn. Ord som får mig att må bra för stunden o njuta då och där.
Nu har jag fått skriva av mig lite så nu är det dags att sova, för att orka med morgondagens möjligheter och utmaningar.
 
//Sov sött där ute
Lotta

1 kommentar:

  1. Nej fy för att du inte får må bra Lotta! Ta hand om dig vännen och hoppas att du får en skön och avkopplande helg nu. Kramar

    SvaraRadera