söndag 25 november 2012

Ännu en helg

Fredagen tillbringade jag tillsammans med en riktigt god vän på Broken Dreams vi åt och drack gott. Samtals ämnena varrierades från allvar till det som gav många skratt. Mätt som en plätt va jag men somnade sött.
Uppe med tuppen och iväg för att handla, sen hem och gjorde en mysig helgfrukost.
Hämtade sonen + kompis som skulle tävla i Borlänge under lördagen.
Kusin Maria  & hennes man Mats kom på besök så himla trevligt, männen målade medans vi tittade på Jim som dagen till ära tog hem 1: platsen.

Efter tävligen var klar och barnen skjutsas till bussen så vart det glögg och sen vin samt middagen började förberedas. Medans roade Maria Thilde med lite spel.
Se åt och drack vi gott och bara trivdes så där förträffligt.












Söndagen började med en härlig frukost tillsammans med alla, innan männen försvann in i målandet igen.
T åkte till vännen Axel medans jag o kusin lämnade mat åt männen sen roade vi oss med lite shopping.
De begav sig sen hem under em och vi förberedde för middag och kommande vecka.
Nu känner jag mig inge pigg fryser och ont i huvudet.

//Hoppas ni alla får en trevlig kommande vecka
  Kram

1 kommentar:

  1. En riktigt bra helg låter det som och så kul för sonen, grattis till honom!!!

    Haha, skrattar lite lätt åt bilden med bilen :).

    Ha det gott! Kramen

    SvaraRadera