onsdag 21 november 2012

Vart tog alla dagar vägen

Redan onsdag kväll man hinner ju knappt med, men har en trötthet som inte vill ge med sig och blir ju inte bättre av detta mörker.
T har haft besök av brandmannen "Flammy" så nöjd han fick sova över oxå :)
Titta nu kom kortet!!! YES
Igår skulle mannen till Sala så då passade jag på och hälsa på min vän Zaida i Hedemora så trevligt och de va inte igår vill jag lova.

Idag har T haft med sig en klasskompis hem, vilket gjorde att jag kunde vila en stund.

Men efter maten blev det en rask promenad med Agneta i 50 min, så skönt efteråt.

Få se om jag får till det där med bilder, får väl fundera på vad jag gör för fel

//God natt

1 kommentar:

  1. Härligt med raska promenader! Det och att träffa vänner är perfekta energigivare :). Hoppas du känner dig piggare idag! Kramen

    SvaraRadera