lördag 17 november 2012

TIDEN!!!

Ja vart tar den vägen, dagar & nätter bara springer iväg. Lördagen har tagit plats iofs. helt oki och detta blir en lugn helg och de kan behövas.
I torsdags så begav jag & T oss mot Rimbo för att titta på storebrors hockey match, blev matstopp på vägen till T:s förtjusning
och bilden säger väl varför :)
Blev en sen hemkomst som tur var så sov T i stort sätt hela vägen hem och hade dessutom sovmorgon dagen efter.
Själv skulle jag på besök med handen som fortsätter värka, men nu fick jag alla fall svar på varför en lite j-vla benflisa e det som gått sönder men allt ligger som det ska så ett handledsskydd blev resultatet.
Fick besök med oss hem till allas glädje T fick någon att leka doktor med
Mannen fick någon att gå ut o lyssna på musik med och jag får helt enkelt bara rå om *nice*.

Idag började vi dagen så här alltså jag säger bara helgfrukost är kärlek för själen tillsammans med dem man älskar :)
 
T väntar på en kompis för övrigt står handling och tippning på schemat, sen får vi se va dagen har att erbjuda.
 
//See you


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar