lördag 3 november 2012

3 Dagar

Utan att jag gjort något inlägg, men som sagt det har gått i ett och så har vi ju besök. Men nu fick jag lite tid över, så här kommer en resume från dagarna som gått.
Tog denna bild som ger en enrgi NJUT!

Onsdagen gick av bara farten på jobbet, sen hem plockade o förberedde lite inför födelsedagen. Lilla sonen kom hem vi åt och sen avslutade vi kvällen med film.
 
Nästa dag när jag slog upp ögonen så låg där en underbar 40-åring i mitt blickfång, T hade planerat allt så detta väckte vi honom med
Sen vart det att servera vårt födelsedagsbarn + resten av familjen en helt oki frukost
Med lite påfylld energi var det dags att sätta lite fart med städning och lite inhandling som saknades. T hade goa Ragnar här o de lekte så bra alla nöjda o glada
Jag tror att mannen var nöjd med sin dag

Igår va vi lediga för 2:a dagen i rad riktigt skönt, mamma och jag tog en sväng på Kupolen. Inhandlade skridskor (ett fynd) till Hallowen discot åt T och själv en ny outfit till kvällens 40-års skiva.

Jag och mannen föjlde med T till Hallowen discot, skridskorna fungerade utmärkt.

Avslutar detta inlägg med denna bild, känns härligt så stolt mamma & dotter.



//See you soon
Ha en härlig lördag alla!



1 kommentar: