tisdag 27 november 2012

Jaha då va det dags...

...att vabba T kräks inge skoj och som vanligt så kommer väl aldrig sådant här lägligt. Men men så är det, hoppas natten blir lugn.
Jag besökte Falu lassarett igår för nya röntgenbilder och läkarbesök på ortopeden. Tur för mig så hittade man inget mer en den flisan som gått ur som man redan sett. Efter bessöket tog jag lite shopping i Faluns centrum hittade de sista sakerna till T:s kalender så nu äntligen är den klar.
Mannens kommentar "Jaha då är sov morgon ett minne blott en månad framöver" :)
Igår bakade T chokladbollar som hon bjöd sina klasskamrater på idag. Så duktig allt gjorde hon själv, dessutom hade hon skalat all potatis o skurit den i bitar när jag kom hem. Stora tjejen hon är så stolt när hon klarar dessa saker själv.

Tagit ett beslut idag och har framfört mitt beslut delvis, e blir nog bra. Måste släppa för att orka själv.

//Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas T mår bra nu!
    Jag körde en slövariant på kalender i år, jag la några godisar i varje låda, orken till att fundera ut saker har helt enkelt inte funnits så då fick det bli lösningen :).

    Får försöka få till en lunch nästa vecka?!

    Ha det! Kram Jennifer

    SvaraRadera