tisdag 13 november 2012

Tiden har inte funnits

Så är det oj oj så mycket som jag gjorde el. rättare sagt andra som hjälpte mig få allt klart. Eftersom min hand skadades så fick jag stor hjälp av min underbara vän Agneta med maten. Min man hjälpte mig att ordningställa lokalen inför festen.

Vännerna, sönerna & broder dök upp redan på fredagen vilket gjorde att vi fick en riktig rolig fredag kväll, natt & morgon



Övar inför nästa dag

2 av mina älskade söner


Sen kom dagen alla väntat på e va mycket kvar o göra så full fart hela dagen sen började min mans 40-års fest här kommer bilderna så titta och njut.




Slut och allting gott


Kan lova att jag sov gott när jag väl var hemma. Söndagen bestod av att röja upp efter festen ta farväl av söner, vänner & bror. Sen tog mannen o jag en paus innan vår lill skrutta kom hem från farfar. Somnade sött även denna kväll.
 
Måndag och dags att jobba igen va tungt vill jag lova, men det gick. På kvällen avnjöt vi fotbolls galan tittade efter våra vänner som satt bland fotbollsdamerna. Men missade med kameran de ända jag fick var detta.




//See you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar